Första dagen

Första kvällen av campus 48h.
Mötte av en slump Maxen och Popke på örebrobussen. Vi åkte in gratis för att kortläsarna inte funkade.
Det kostade 100 jävla spänn att lämna in väskan!, så Maddö och jag mosade ner jackor och hela köret i min väska och delade på priset. Idag ska jag fan inte ha med någonting föutom en fullproppad jacka haha
Vi stog på andra raden från scenen när Maskinen spelade. Jag stog så nära att jag kunde ta på dem  GALET!
http://www.youtube.com/watch?v=1dw-HZYW1rg&feature=plcp

När vi väntade på bussen hem höll en full tjej på att bli överkörd av tåget, kort därefter blev hon nerbrottad av sin kompis utan skor...
.
Ikväll blir det Nause och Norlie & KKV :)

FREJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0