30 augusti

Sitter på golvet och äter min frukostrulle kimbap. Klockan är fem på eftermiddagen och vi gick nyss upp haha. Det vart lite sent igår. Uteställena stänger runt sex på morgonen och tunnelbanan hem börjar inte gå förrän halv sex igen. 



Det var jättekul ute igår igen. Musiken tho... det är lika högt som konsert och vi måste ha öronproppar för att inte bli döva. Jag har inte sett en enda korean med proppar! Dom har väl tinnitus allihopa! 

Känns ganska lustigt också när folk klämmer mig på armen och sen typ låtsas som det regnar. En kille tog dock priset. Han fick syn på mig och bara stod och tittade. Han stod typ en meter bort och stirrade på mig jättelänge. Han försökte prata med mig...but since I don't know korean that well fick Linnea översätta. Han sa att jag var såå fin, finast av alla på hela stället...osså fortsatte han stirra haha

Det är så ovant med all uppmärksamhet. Både kul och jobbigt. Oh well  man kan inte få allt he he

Tog lite fan-pics på vägen hem ;)



Until next time,
HADE ♡ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0