Update!

Tja! Ville bara säga att jag inte dött, är bara lat.
 
Sen sist jag skrev har jag varit i Turkiet ett sväng. 
Hotellet låg 150m från stranden vilket var skönt. Jag ångrar att jag inte köpte en luftmadrass att guppa runt på,, eller som kunnat hjälpa oss från att få saltsupar i de feta vågorna.
Vi åkte parasailing, vilket inte alls var lika roligt som jag trodde. Haha vet inte vad jag förväntade mig men nu kan jag sätta bock för det i min to do lista. 
Även på denna utlandsresa underskattade jag solfaktorns magiska kraft och såg ut som en kokt kräfta om kvällarna ;( oh well..
 
 
 
I mitten av september fick vi tillökning i huset. Morris och Nisse. 
Från början skulle vi bara ha svart/vita Morris men i sista stund hittade mamma Nisse och övertalade mig till två busar. 
De springer maraton i vardagsrummet och det låter som däckskrik om trampdynorna när de tvärnitar.
 
I oktober sa jag upp mig från transicomi och söker nu jobb i Norge.
Bror ringde tidigare idag och sa att vi fått lägenheten han varit på visning för tidigare i veckan :) Så från och med 1 januari bor jag i en trea i centrala Jessheim. So excited!! :D
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0